Przekładnia stożkowo walcowa i motoreduktory walcowo – stożkowe serii K - przekładnia stożkowo walcowa
Przekładnie i motoreduktory walcowo-stożkowe serii K są w stanie przenosić bardzo wysokie momenty obrotowe. Są znacznie wydajniejsze w stosunku do przekładni ślimakowych, ciche i niezawodne.
Przekładnie serii K zostały zaprojektowane i są dostarczone w standardzie w wykonaniu z tuleją zdawczą i zintegrowanymi w korpusie łapami. Mogą być dostarczone również z pojedynczym lub podwójnym wałem zdawczym, w wykonaniu z tuleją gładką i pierścieniem zaciskowym, jak i w wykonaniu z tulejami stożkowymi typu KIBO.
Jednostki są dostępne z kołnierzami wyjściowymi lub montowane na wale, z możliwością montażu w poziomie lub w pionie. Możliwość dostarczenia z ramieniem reakcyjnym.
Wszystkie jednostki cechuje budowa modułowa, która umożliwia przyśpieszenie montażu i serwisu oraz ułatwia użytkownikom dostęp do części zamiennych przy jednoczesnej minimalizacji zapasów na magazynie dystrybutora.
Dostarczane z trzema lub pięcioma stopniami redukcji
z mocowaniem łapowym lub kołnierzowym. Dostępne jako motoreduktor, przekładnia gotowa do podłączenia silnika IEC lub jako reduktor z pełnym wałem wejściowym.
Wszystkie korpusy przekładni wykonane są z żeliwa.